2013年10月12日星期六

新加坡遊記 Day 4.1 牛車水+老巴刹+Clark Quary (2011)

左邊係團友買既手信

(薑餅人仔,雖然你黎到新加坡,不過我冇時間帶你出街玩,留係度同其他朋友玩下啦!)



今日要離開大佬的家, 去我們另一間酒店在Clark QuarkStudio M。由於我們琴晚太夜訓, 我們到酒店的時間都已經是3:30PM。間酒店好靚, 我們結果在裡面Photo shooting, 4:00PM先再出門口去牛車水。
  (搭的士中)

成功屈蛇Check In,我地今晚其實會有4個人訓呢間雙人房,呢度都幾靚架!佢一間房入面有兩層既,上層係得張床,不過呢我自己覺得張床太軟!

樓下就有張梳化床,我地就委屈一下細佬訓今晚訓呢張床!

佢浴室同洗手間係分開既


行去MRT都有一段距離,中途經過呢條Art Bridge!






第一餐,我地就食松發肉骨茶 (係Clark Quary站5分鐘路程)
都唔貴架,肉骨茶好似$8。



味道唔錯,同我係香港飲個啲有好大分別,呢度個啲好飲好多同有好勁藥材味!呢度可以任加湯架,唔夠記得加湯! 

一出MRT, 就覺得有種返到大陸的感覺, 人很多很擠, 舖位很密集……


朋友們話一定要試的雪糕,可惜今次肚子沒位置品嘗。

這座建築物很特別,原來就是Hotel 81,不知係度住好冇住!

有好大間裕華呀!

我覺得條街好有特色,好似香港既赤柱!



去了印度廟,呢度入內參觀唔洗錢,但係入面影相就要比錢呀,咁我諗都未必有機會去印度,所以就比錢影左幾張相!









-------------------------------
終於就黎完整地寫完第一個遊記喇~~~
雖然係2年前......不過我會努力埋其他架!!

沒有留言:

發佈留言