2013年10月13日星期日

新加坡遊記 Day 4.2 牛車水+老巴刹+Clark Quary (2011)

好"古色古香"既佈置


係牛車水附近就係Ann Siang Hill,呢度係有好多好有特色既舖頭。
(2013update:呢度夜晚仲變左酒吧區,好似香港蘭桂芳咁)












行下行下行到黎佛牙寺龍華院,好日本式同好宏偉!

係寺院附近就係Maxwell foodcenter,天天海南雞飯就係入面,真係超多人,我地夜晚7點先去到,好好彩比我地買到最後一隻雞!
呢餐好平,每人都只係幾十元渣!
 團友們食到雪雪聲既雞~


我地跟住仲走左去買林志源牛肉乾,個度啲職員態度超差,我覺得味道同澳門的差不多,澳門仲平仲好食,真係唔好黎受氣!

最後,我地去到老巴剎,又要係無冷氣既地方食飯呀><,去到都有好幾間舖頭close 左,我地就隨便買啦!
串燒很平, 嗲很好味,其他就一般,可能我地唔識揀,總括來說麻麻!









沒有留言:

發佈留言