2014年3月21日星期五

沉迷玩樂......Line Tsum Tsum Disney 遊戲


最近...沉迷玩呢隻極Cute的Game,因為又可以同朋友鬥高分,又可以儲錢抽公仔,令人輕易就上癮,這隻Game迅速搶拈了我玩神魔既時候。

我好努力賺錢希望抽到毛毛或者亞Jack,不過仲未抽到呀!!!

截止目前為止,用技後最高分得70多萬,朋友們卻已經去到90多萬。。。。。。。。。。
(25/3update: 最高80多萬,但朋友們已去到100多萬.....都係入唔到三甲)
(22/4update:最高190萬,用Jack,希望可以快啲過200萬)



玩法好簡單,將三隻一樣的公仔頭連在一起就得分,一次過連得越多越好,消除公仔頭數量到一定程度就會有Fever ,Fever就有得加五秒同得分增加。

另外,大家可以儲錢抽公仔,每隻主角都有同技能,開始時先選定你的角色,當你消除該角色到一定數量就可以發動角色技能。好似上圖就用巴斯光年,儲技成功,左下角的巴斯光年會變為黃色底。

角色都有得升Level,雖然我仲未知角色升Level有什麼用途,但每升到5/10/15 Level時都會交錢繼續升級。
(3/4 update 好像角色每升一個Level,公仔消除時的分數就越高,而公仔下面那行,就應該代表消除每隻公仔的分數,好似上圖就是164,但我發現我隻小飛象lvl16時是185分,而巴斯光年就是24lvl,但分數仍然是185分,我估每隻公仔的LVL都不一樣,咁我應該是繼續升小飛象會拎到高分啲!

另外,每隻公仔最高lvl應該是30,同事隻Tinker Bell30lvl,  分數是285)

(25/3 update 據同事分析, 有些公仔右手邊是指size ,好似小飛象, 本來寫住SS, 但當我抽到第三隻時,升左1 lvl, 變左S)

另發現Tinker Bell, 小飛象, 史迪仔好似賺錢多過用巴斯/胡迪

各主角技能:

巴斯光年(我覺得暫時最好用):消除十字範圍的公仔

白色貓仔Marie:變出三個波波

Zero 白色貓頭鷹(我覺得最無用):消除畫面上所有白色貓頭鷹,在固定時間內不會再出現白色貓頭鷹。(原意是令你畫面上只得4種公仔,可以較容易連得長線,但是你無得消除貓頭鷹,即是你又要等好耐先可以再發動角色技能....)

小金(用粒扭做眼隻公仔):集各家大成,隨機發出不同技能(因為隨機,所以都幾難用)

肥版 Tinker Bell(金髮女郎):打橫消除2行

小飛象:打直消除2行

Chic & Dale:將中間一行變做對方(我覺得啲心心好阻礙)

米奇老鼠(無乜用):消除中間手掌範圍的公仔

寫住咁多先,有啲唔記得喇!



你見到朋友們取得好高的分數,不用太驚慌,他們可能有用額外技能,好似上圖,我最常買的就是5變4,意思是畫面內只餘下四款公仔,令你輕易連到長線。有時會一次過全部都買,務求在結榜前超越朋友分數。(一星期結算一次,頭三位都有獎金)

仲有這是個貧者越貧,富者越富的遊戲,你越高級,得到的分數會越高。好似我在上圖26Level時(左上角),每局分數都會多10%。

小小心得:
  • 儲錢抽三萬的Box,角色技能較強勁,較容易取高分。
  • 線連得越長越好,達到一定程度會有波波
  • 盡力達到Fever,在fever裡用主角技同整爆波波,Fever會加時五秒都好重要
  • 多勞多得,Level越高分數加成越高
-------------------------------------------------------------------

Bingo 玩法解說http://alikaplayground.blogspot.hk/2014/06/disney-tsum-tsum-bingo.html








沒有留言:

發佈留言