2014年7月21日星期一

書展2--話唔買又買..


本來無諗過買咁多書架,但因為今次買平日送夜場關係,結果我又入多一次書展,今次堅破財!

原來打算入去是買謝曬皮的,但因為謝曬皮個Counter sales太有壓力,唔好意思企係度睇邊本好睇啲,結果打算遲啲去書局買啦!

上面兩本英文書,我真係好懷疑自己會幾時睇,咁點解會買左...就因為係個書攤度見到$90元三本,最初睇中左兩本,咁既然都買左兩本,咪求其買齊三本...

余華之前兩本著作-兄弟同活著都好好睇,今次見他有出新書,價錢Ok就買左!
話說我買呢本搵左幾個大陸書書攤,睇下邊度平啲,點知最後竟然係天地見到一樣價錢,早知一早去天地睇啦!

跟住下面個本係郭老師的跑步課,諗住最近有去跑步,就買黎參考下,我諗好快睇完可以賣返出去。

跟住就到馬仔,大大話話好似買左七八年喇,我真係忠心的Fans。

最下面個本係全彩頁漫畫,只係賣$30,真係抵到爛!佢係集結左19個漫畫家,每個畫家畫佢地幻想既一天出黎,幾特別!

希望今年可以盡快KO左呢幾本書去,唔好又買左唔睇啦!



沒有留言:

發佈留言