2013年10月1日星期二

宜蘭台北遊記1.2

終於到宜蘭喇,就請民宿主人黎車我地啦,到埗後又真係好好天。上車後,民宿主人同我地講話今晚民宿得我們2個客,因為其他客人驚打風,取消哂!我地變相包起左間民宿,哈哈!

我地住既係叫傳藝,我地係被佢係Agonda既相吸引到黎住既,而望過以前住客既comments都唔錯架嘛,仲話好近旅遊景點。。。但我地住落呢就發現呢度其實同任何一個景點都唔近,比較近呢就只有傳藝中心,但如果行呢都要20-30分鐘。。。。所以除非你鐘意園景,諗住好多時間留係民宿,先好揀呢間呀!


呢度係地下既大廳
地下偏廳

我地係住二樓架,二樓既廳就係咁樣,好鬼大!

入房喇,超大,呢度係我地張床,遠睇都幾靚架,但係近睇張被呢,就好有懷舊既色彩。
掛衫既地方
歡迎我地既飲品
 仲有個厠所,其實咁大整埋浴缸就perfect喇!



 Settle Down 後,民宿主人就幫我地叫Taxi去夜巿,因為呢間民宿好偏遠,其他Taxi司機未必識路,所以問定Taxi司機拎電話,走既時候再Call 佢。

係宜蘭真係唔多的士,所以大家黎最好問定民宿拎定的士司機電話,有乜事都可以Call 嘛

呢個夜巿超大,又唔迫人,雖然食物種類唔多,不過我都好鐘意!

門口就見到呢間,我好掛住台灣啲腸仔,叫左個大腸包小腸!不過原來我記錯呀,我之前食個個係腸仔入面夾左好多Garlic,今次搵唔到,好掛住呀!


係糯米包住條腸仔,其實都幾好味!

呢檔烤肉我見好多好多人買架,我就買左三串烤肉包葱(因為宜蘭盛產葱,所以試下)。呢檔好好味,而家諗起都想食!




呢個又係旅遊書介紹既名物,好似叫龍鳳腿。。。超難食,大家唔好買黎食!

跟住梗係買黎台灣必食既炸物食啦,呢間其實好多人買超大塊炸雞,不過我地實在食唔到咁多啦,所以只係買左三款返去。呢間都幾好味架!




我地仲買左老味同麵線啦,老味都係蘿蔔好味,個麵線都幾好架。不過呢我地唔係好識解個條繩,搞到雞手鴨腳!

而個炸物。。。佢仲送埋薯片比我地。。真係熱你爆!



呢啲係今日既戰利品!
超抵呀,個兩本素材書香港買一百元,呢度買台幣350(仲有75折)!
個兩件衫都係夜巿入面一間叫Coco既舖頭買架,呢間其實有網店架,我之前係香港已經睇中過,不過要運費就無買啦!

件T-shirt HKD100都唔洗,而件裇衫就只係HKD百幾元,好抵!最好既有得試!
啲衫仲買滿台幣二千蚊再減一百,咁我同大頭梗係唔蝕底,最好笑係埋數時爭幾十蚊台幣,啲sales叫左句 "哇塞",我覺得好搞笑!

------
台北宜蘭之全紀錄 

宜蘭台北遊記5.2 -Delay delay and delay

宜蘭台北遊記4.2-華山1914文化創意產業園區

宜蘭台北遊記4.1 胡同燒肉

宜蘭台北遊記3.2 紅樓 + 24小時誠品

宜蘭台北遊記3.1 橫風橫雨走佬去台北-Hotel Via丰居酒店

2013台北宜蘭自由行 2.4 晚飯時間

2013台北宜蘭自甲行 2.3 羅東林業文化園區

2013台灣宜蘭遊記 2.2 國立傳藝藝術中心

2013台北宜蘭之旅 2.1 早餐

宜蘭台北遊記1.2

宜蘭台北遊記1.1--到埗喇!

2013台北.宜蘭玩完雜感

沒有留言:

發佈留言