2014年5月17日星期六

宜蘭台北遊記5.1 -戰利品,蜂大,書局街

首先講下今次戰利品

Neutrogena在屈臣巿買的,買一送一,400台幣,即係約港紙$50一支眼霜,超抵!

Sofina防曬Lotion-$680台幣

Sofina爽膚水--$383台幣

好平呀,最後走之前再走左去屈臣巿買,今次係咁啱撞正減價,所以好平。

另外友人買左Dr. Wu,做緊買一送一,都好平過香港好多。


今天主要行程是台北車站及西門町

雖然今日十點半先起身,但都好眼訓,執埋行李都已經是十一點幾喇!

係酒店check out 後,再做埋暫存行李手續就出發。

點知落到樓下,好多舖頭都仲未開,結果我們走到蜂大Cafe吃早餐,可惜既係我地黎得太遲喇!早餐只去到十一點半呀!







我點的Earl Grey Tea同吐司
(因本人唔鐘意飲咖啡,無緣扮陳豪)

另外仲在問口買左個合桃酥,呢個超推介,好好味。

食完就走到台北車站買定今晚車飛去機場


今日超級天晴,台灣見到我地走,就天晴喇,真係岩有此理。。。




台灣原來會在餅舖賣點心,好搞笑。
台北車站超大,我們搵左好耐先知,要走到K12出口先可以買到機場巴士飛,票價$125台幣,國光巴士,每十分鐘一班,約一小時車程。



買完車飛,又去醫一醫肚,食左郭蒸餃,上次來台北覺得這裡不錯,所以今次來Encore。

入店後,發覺這裡面積少了一半,不知是否生意不好,所以縮減了舖面面積。
原來過了早餐時間是沒有蛋餅的,所以我們只叫了蒸餃同小籠包,蒸餃還保持水準,但小籠包就很麻麻了。

之後就到書局街,去左腳石書局(台北市重慶南路1段3號),這裡的售價很便宜,面積又大,藏書量豐富,又有文具,係一個書蟲的好去處。如果大家沒太多時間格價,就來這間好了。

我自己買左幾本書,仲買左幾本簿,實在太平,忍唔住手大出血。

行完書局後,既然已經四點喇!就返去西門町,準備返歸,返歸前走左去食台灣傳統食品-楊桃冰。

這間好像是好多好多年歷史,裝修好像香港舊時的涼茶舖,這裡不是太多人,很容易找到位置。




這個呢,我覺得麻麻,對我來說太酸喇,不過就好消暑,因為係食冰嘛!


食完就返酒店拎行李去機場喇!

由於我地住西門町,拎住行李搭地鐵會好麻煩,所以我地就搭的士到台北車站。

司機見我地拎住行李就問我地搭唔搭的士去機場,要$900台幣,我地買左機場巴士車飛梗係冇應承啦!

由西門町到台北車站只係需要$90台幣,超抵,最抵係佢無收行李費。


黎到車站見有時間,又買左炸物黎食,今次呢度有炸香菇,好好味。

台北宜蘭之全紀錄

宜蘭台北遊記5.2 -Delay delay and delay

宜蘭台北遊記4.2-華山1914文化創意產業園區

宜蘭台北遊記4.1 胡同燒肉

宜蘭台北遊記3.2 紅樓 + 24小時誠品

宜蘭台北遊記3.1 橫風橫雨走佬去台北-Hotel Via丰居酒店

2013台北宜蘭自由行 2.4 晚飯時間

2013台北宜蘭自甲行 2.3 羅東林業文化園區

2013台灣宜蘭遊記 2.2 國立傳藝藝術中心

2013台北宜蘭之旅 2.1 早餐

宜蘭台北遊記1.2

宜蘭台北遊記1.1--到埗喇!

2013台北.宜蘭玩完雜感

沒有留言:

發佈留言