2013年12月20日星期五

宜蘭台北遊記3.1 橫風橫雨走佬去台北-Hotel Via丰居酒店

今日係最後一日留係宜蘭,今日係宜蘭就冇乜行程,準備過台北喇!
今日民宿多左好多人,所以民宿主人自己煮早餐,早餐普通啦,最慘係生果被其他住宿既人食到七七八八。


咁我地問左民宿主人可唔可以車我地去車站,佢話OK,約好時間我地就執行李。見執完有啲時間,我地又四圍去影相,可惜今日天氣仲差過琴日,落微微雨,其實最初打算黎宜蘭,係想去影下一大片綠色既葱田,不過我地黎呢幾日都經過唔到一個,咁惟有帶住呢個遺憾咁走人啦!



KEKE我其實好唔明點解香港人影相要V字手勢,唔知第二個國家啲人係咪都係咁

大約11點鐘,民宿主人就車我地到車站,點知去到台北係落超級超級大雨,超狼狽去到西門町,跟住又唔係好熟路,左搵右搵先搵到我地間酒店,搵到既時已經係下午兩點,又肚餓,又成身濕哂...

首先黎講下我地今次間酒店 --丰居酒店(Hotel Via),呢間我地都未住過,見佢係西門町,又平平地,又有浴缸,所以就揀呢間,今次住過都覺得好唔錯,間房都算大間,服務員好有禮貎,環境也十分清潔,Nice!!

地址:臺灣108臺北市萬華區中華路一段114巷17號2樓



張床好似唔知乜野名牌子黎架,我都覺得訓得好舒服
浴缸,正呀!!


Reception 位

樓梯位


零食位


間酒店其實係啲橫街入面,樓下好多賣衫既地方,不過到左深夜,全部舖頭close 哂,呢間又係橫街既酒店,其實都有啲啲驚。




台北宜蘭之全紀錄

宜蘭台北遊記5.2 -Delay delay and delay

宜蘭台北遊記4.2-華山1914文化創意產業園區

宜蘭台北遊記4.1 胡同燒肉

宜蘭台北遊記3.2 紅樓 + 24小時誠品

宜蘭台北遊記3.1 橫風橫雨走佬去台北-Hotel Via丰居酒店

2013台北宜蘭自由行 2.4 晚飯時間

2013台北宜蘭自甲行 2.3 羅東林業文化園區

2013台灣宜蘭遊記 2.2 國立傳藝藝術中心

2013台北宜蘭之旅 2.1 早餐

宜蘭台北遊記1.2

宜蘭台北遊記1.1--到埗喇!

2013台北.宜蘭玩完雜感

沒有留言:

發佈留言