2013年11月29日星期五

2013台灣宜蘭遊記 2.2 國立傳藝藝術中心


我們食完早餐打算去國立傳藝藝術中心玩,剛巧民宿主人都要外出,主動提出車我們去,Lucky!!



 去到剛巧有傳統儀式,有表演及拜神。中間放著一大堆長枱及祭品,好大堆頭。



 呢度有好多特色舖頭,主打係台灣傳統手工藝。條街兩旁都係紅磚樓,好有特色!

有啲舖頭個會有啲職員係度製作,都幾得意。不過有啲舖頭好奇怪架喎,明明係門口到示範整玻璃,但見你影相又會鬧鬼你架喎,我又唔明喎既然唔想比人影相就唔好係門口到整啦!

呢間整木屐,團友有試佢啲鞋話好好著,不斷諗買唔買好,最後都冇買,因為覺得係條街著木屐好似好怪咁...

呢間類似整雕塑,不過呢我地拎起左個小丸子,發現佢後面連日本trademark都有,覺得好似好似淘寶貨.....


每段時間都有唔同既展覽,我地就撞啱係呢種手偶既展覽。我記得亞視好耐以前有播過用呢種公仔做既電視劇返黎架,估唔到到而家台灣都仲Keep住呢種傳統!



我地臨走仲係度買左花生糖,勁好味!十分推介大家買黎食,不過掛住走唔記得影間舖既相比大家睇。

有間舖頭專賣懷舊野,好似呢本簿都好過癮! 

這間舖頭裝修緊,不過佢啲banner 好搞笑,我估佢係賣番梘






呢度有好多古舊的建築物,也有好多不同的舖頭,值得到此一遊。

呢個茶檔話唔飲會哭一輩子,真係實在太誇張喇,團友飲過話覺得冇乜特別!佢個原價$350同特價$80又實在相差得太遠喎,個原價會唔會誇左啲?

行下行下會見到有一個公園,有一大片草地,好正。



    好鐘意影呢啲背影相,不過呢下次唔要黑衫黑褲,要好似咁。






台北宜蘭之全紀錄

宜蘭台北遊記5.2 -Delay delay and delay

宜蘭台北遊記4.2-華山1914文化創意產業園區

宜蘭台北遊記4.1 胡同燒肉

宜蘭台北遊記3.2 紅樓 + 24小時誠品

宜蘭台北遊記3.1 橫風橫雨走佬去台北-Hotel Via丰居酒店

2013台北宜蘭自由行 2.4 晚飯時間

2013台北宜蘭自甲行 2.3 羅東林業文化園區

2013台灣宜蘭遊記 2.2 國立傳藝藝術中心

2013台北宜蘭之旅 2.1 早餐

宜蘭台北遊記1.2

宜蘭台北遊記1.1--到埗喇!

2013台北.宜蘭玩完雜感

沒有留言:

發佈留言